lördag 26 februari 2011

Jesper - nu också i gullig modell

Jag lyckades av en slump ta den här fantastiska bilden på Jesper idag, när jag lite pliktskyldigt skulle fota något till bloggen och han ändå hade stannat för att smygfika:

(När jag skulle ta bilden så blev han helt "neeej, inte när jag äter, då måste du skriva att jag hade cyklat jättelångt också!!!" så- han hade cyklat jättelångt. Jag fick tre och en halv innan jag kom hem och då hade han en timme extra på det.)

Men för att återgå till bilden, alltså så sjukt gulligt foto, jag dör! Typ som att kolla på youtubefilmer på gulliga hundvalpar eller något! Jeppe can haz snickers osv. Mycket lyckat. Jag är så nöjd. Ska varje gång jag blir sur kolla på det här inlägget och bli glad igen.

Fint pass annars också, piggheten håller i sig (peppar peppar) och det var ju en himmelsk upplevelse att för första gången i år inte ens behöva frysa varken om fötter eller händer!
Men eftersom mitt liv är en slapsticksketch så var jag naturligtvis ändå tvungen att sladda runt och lägga mig och cykeln tvärt i backen när vi kommit in till stan igen. Straffet för det är, förutom skammen, ett knä svullet som en tennisboll. Lär bli härligt framåt kvällen när det stelnat till lite.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va nöjd han ser ut den där Jesper, det är lite så vi Jesprar ska vara. Nöjda.

Lisa sa...

jag håller verkligen med, man försöker ju hålla de jesprar man stöter på i nöjding-mode. & oftast tenderar ju jesprar även att vara rätt godmodiga, så det är rätt tacksamt.

Unknown sa...

Nöjdingar!

Lisa sa...

nöjdingast-adam!