söndag 20 februari 2011

Helgrapport


Är så sugen på kaffe, HELA TIDEN(!?!). Jag som knappt druckit kaffe på ett helt år, mer än någon enstaka artighetskopp. Är jag gravid? Skoja. Knappast.
Drack upp min sista pod häromdagen och har nu fått gå över till pulverkaffe eftersom latmasken i mig inte ids köpa nya podpåsar (och till och med det är gott nu!!!). Men ska det fortsätta såhär lär jag ju skaffa en ordentlig maskin igen. Sjukt.

Annars har jag ju tre labbrapporter att skriva idag, eftersom jag inte fått tummen ur än. Kul för mig. Tur att jag inte ska slösa en massa tid på att träna. Igår tog det mig, apropå träning, 40 minuter och 3 intervaller för att ens bli uppvärmd. Då känner man sig ju inte sådär våldsamt fräsch direkt.

Andra saker jag gjort under helgen:
1. skruvat upp en hylla medelst ögonmått eftersom latmasken i mig förutom att inte orka köpa kaffe heller inte orkade åka till landet och hämta vattenpasset. Det blev "rakt".
2. sett fightclub. Har man inte något slags minne av att ALLA har tyckt att den varit så jäkla bra? Det är den väl inte? Vad är det som är så bra? Jag fattar inte?

Nu ska jag äta gammal kylskåpskall pizza. Hörs.

4 kommentarer:

Anonym sa...

mums!

Lisa sa...

"mums! pulverkaffe!"?
"mums" kall pizza!"?
"mums! vilket toppeninlägg!"?

Anonym sa...

jag menade givetvis inlägget ;-)

Lisa sa...

haha, tänkte väl ;)