onsdag 2 februari 2011

Jaså

Man trodde ju inte att Dressman överhuvudtaget kunde bli töntigare än vad de varit sen... alltid, men med den här nya Rolling Stones-kampanjen (har ni SETT reklamfilmen?!?) så lyckas de ju faktiskt ta sig själva till en helt ny nivå, det är som om de uppfunnit en helt ny form av adjektiv som vi aldrig förr har haft behov av att använda. Till och med jag fick längta eftfer skämskudden, och då är ju jag ändå en stor anhängare av inställningen att var och en skäms för sig själv.

På annat ämne så tröttnade jag på att ha ont i halsen så jag cyklade några timmar idag, återstår att se vad som blir effekten av det imorgon...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å jag som tänkte rusa å handla t tröjor i parti å minut.. Vilken tur att du drog i nödbromsen då.. // Paddlarn

Lisa sa...

fast dig kanske jag skulle kunna förlåta även en sådan sak...

Anonym sa...

Ingen stor anhängare av Dressman.
Men tänk HM Kappahl och Gina Tricot
SAME SHIT....