torsdag 3 februari 2011

the block


Ni vet jag trodde jag fått en kartong med en cykel häromdagen? Det visade sig inte alls vara någon cykel utan en kartong med finfina kläder från Rose. Jag måste skicka tillbaka några grejer för storleksbyte (har bland annat tydligen abnormt långa armar, vem hade anat?) men idag testkörde jag de här byxorna som var lagom, och de visade sig vara helt otippat sköna! Till och med sadlarna på testcyklarna uppe i friidrottshallen blev rätt bekväma, och det ska ju rätt mycket till för att det ska hända. Mycket fint, bekväma grejer är ju så sjukt viktigt ändå.

Utöver den rumprelaterade fröjden så var det väl inte så mycket med det där trampandet idag. Jag småpratade lite med friidrottarna under vilan och tog mig igenom intervallerna utan att få varken guldmedalj eller ett nervöst sammanbrott, så det är väl okej antar jag. Pigga ben förstås, i brist på förmiddagspass. Alltid något.

Inga kommentarer: