söndag 13 februari 2011

Krispigt


Här inne tränar jag!

Idag kände jag mig helt förstörd från minut ett, men ändå piggare än vanligt när jag var klar. Märklig känsla. Antar att jag kanske ska öka lite belastning på de här intervallerna, men tror inte att jag hade pallat med det mentalt idag när benen kändes såhär:

Som vanligt intressant ändå att se hur lite känslan egentligen har att göra med prestationen. Men så har jag ju i och för sig alltid hävdat att man inte ska lyssna på sin kropp (eftersom den är dum i huvudet).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Precis så är det! Oftast säger kroppen, låt bli, sakta av när den egentligen har hur mycket power somhelst. Iaf är det så för mig.

Lisa sa...

kroppen vet i 99% av fallen verkligen inte vad den pratar om, det jobbiga är ju att den har sina stunder av väldigt välslipade argument.