lördag 12 februari 2011

Mitt liv som slut

Som alla vet så är det kul nästan jämt, men satan vad tungt det var idag. Jag ville väl lägga mig i fosterställning och frustrationsgrina i ca 70 av de hundra minutrarna jag satt på tcn. De sista 30 fick jag tonårskillesällskap av cykloteket-jocke och i andras närvaro bryter man ju inte ihop och klipper sönder skorna osv om man kan undvika, så jag slutförde väl det hela ändå med någorlunda heder i behåll. Jävla grinsport.

Sprang en vända imorse i solen annars, det var å andra sidan höjden av allt som är fint och värt.

Kanhända kan de två sakerna ha en viss orsak och verkan-tendens.

2 kommentarer:

Emmsan sa...

Du ser, det är SPRINGA man ska göra:P:P

Lisa sa...

NEJ!! jag sprang fyrahundringar på banan idag, det var jättejobbigt och illamåendeframkallande! kan inte vara hälsosamt.