fredag 18 februari 2011

hotter than the sun but she just wasn't that bright

Det tog ju tre dagar för det att sluta kännas som jag hade en knytnäve intryckt i vardera låret efter den där satans banlöpningen i måndags, det firar man väl med att springa en vända såhär på morgonen? Fick ont i knäna istället, löpning är en sån evel knievel-aktivitet, skaderisken ca 100%ig. Förmodligen beror det dock på att jag fick ha på mig mina sämsta löpskor eftersom mina bästa börjar falla sönder. Måste skaffa nya men ids liksom inte ta tag i det så länge det är vinter.

Springer man runt de tre små kålgårdssjöarna här vid mig så får man ihop ganska exakt 5km, så jag brukar springa två varv. Idag vände jag efter första varvet och sprang det andra medsols! Det blev ju en helt ny grej! Härligt att den tanken har slagit mig 0 ggr under de senaste typ tre åren. Man är väl bra på det här med att tänka utanför boxen osv, ba tjejen med offpistsinne, barriärbrytaren, nytänkaren! That's me.

Nu ska jag till LIVI för veckans labbövning.

Inga kommentarer: