tisdag 8 februari 2011

Varje dag i veckan

Två dagar med ca noll timmars sömn och morgonsällskap på gymmet av högskolan dalarnas fräschaste brudar ger ju inte precis en föredömlig fördelning av träning/trams. Herregud. Lokalkändistätt på friskan annars, som vanligt. Både cykelcitys finest och vår favoritanställde på LIVI, förutom Jens, var där och lyfte skrot som om det inte fanns någon morgondag. Och jag hann till och med träffa Karin! DET är ju inte varje dag nu för tiden. Ungefär aldrig, närmare bestämt.

Om det mot förmodan skulle vara någon annan än alla medelålders cykelgubbar som läser här, tex någon lämplig tjej i tjugoårsåldern, så är min gulliga klasskompis Daniel veckans fredagsflört i Christer i P3. Han är snabb på skidor, inte tappad bakom en vagn och ser ut såhär:

Klart ni vill ringa in! Gör det! På fredag efter lunch!

5 kommentarer:

Kristin sa...

Söt pöjk! Om jag inte redan var upptagen (ska man hinna plugga, träna, äta och sova i sin vardag också så är nog en kille i taget mitt max faktiskt) så hade jag naturligtvis inte bangat ;).

//Kristin

Anonym sa...

Om jag inte varit så feg skulle jag absolut ringa!!

/Maria

Lisa sa...

kristin: det är förståeligt, du är ursäktad :)

Maria: joooo, sluta fega! ring!!! :)

monika sa...

damn att jag missade det! hahaa

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Hahah vad roligt, hur gick det för honom?