torsdag 10 februari 2011

keys to the benz


Himla lättsamt det här med att träna idag hörni! Kul att få känna sig stark som omväxling, det är ju inte precis varje dag det händer. Kanske berodde det på att jag fick ha så roligt sällskap av Emma nästan hela passet? Jag vet ju att jag ofta säger att jag helst tränar testcykel själv, men alltså jag kan ändå inte förneka att jag ju verkligen älskar sällskap också. Konstant socialt understimulerad. Det finns ingen ände. Älskar ganska exakt allt med andra människor. Eller inte, förstås. Men i människobegreppet inräknar vi för enkelhetens skull inte den begåvningsreserv som består av alla medelålders män, alla som är inne på svenneandligehet, folk som inte kan formulera sig och ni vet, pöbeln osv.

Jaja. Cyklade en miljard intervaller på hundrafemtitusen watt och blev trött i benen, men störst utmaning var ju att lyckas manövrera bilen hem på oplogade gator med decimeterdjup modd. Lyckades förstås med det ändå eftersom jag har sånt flyt idag och livet bara ger mig höjdarkort på hand.

Labbtorsdag i skolan idag annars och vo2maxtester på löpband. Så roligt. Älskar labbarna. Älskar siffror och små diagram.

7 kommentarer:

Anonym sa...

:-I

Lisa sa...

en besviken smiley?

Anonym sa...

sammanbiten.....du dissar ju...

Lisa sa...

ah, men det är ju enkelt åtgärdat genom att du kategoriserar dig själv som något annat bara! ålder är bara en siffra och frukt är också godis etc.
förutsatt att det var medelålders man du kände dig träffad av alltså. om det var nyandlighetsgrejen så är det nog dessvärre kört... ;)

Anonym sa...

shit då är det kört.... nyandlighet har alltid varit min grej, NOT! du har så rätt en person som ägnar massor av tid till att leka på cyklar kan ju knappast kallas vuxen ens :-)

Lisa sa...

nej, du ser. så byt nu sammanbitenheten mot ditt happyface så kan vi alla somna nöjda idag också

Anonym sa...

:-) natti