torsdag 24 februari 2011

Onödigt fint

Ett fotobevis på att jag inte bara tjafsar och ordbajsar utan även tränar en stund emellanåt då och då. Inte så mycket den här veckan dock, vilket förmodligen är en av orsakerna till att det känns så himla bra hela tiden. Ni vet som i förrgår?
Idag hade jag både espressoladdat och varit som en fiolsträng på nålar med nerverna utanpå hela dagen (utan rimlig anledning?!) och de två faktorerna + nästan syndigt utvilade ben eftersom jag inte kört några förmiddagspass på hela veckan bidrog förmodligen till att jag lyckades skrämma igång och upp monarkskrället till nya höjder idag igen(!). Eller så berodde det på att jag för en gångs skull inte var ensam där uppe utan lyckades tajma in tre av faluns snabbaste killar, och det kanske smittade av sig?
Det är ju hur som helst oförskämt trevligt att träna när det är såhär och man inte behöver känna sig som en gammal påse gnissligt mjöl hela tiden! Kul att få smaka på starkkakan.

2 kommentarer:

Mats E sa...

Ja ja, strö salt i såret osv...

Lisa sa...

ah men det är jag värd, jag är ju alltid gammal och trött annars!