måndag 8 augusti 2011

Stoppa kanske inte pressarna

För att vara lite allvarlig, för det är väl det som blir min lott om jag nu förlorat förmågan till mitt vanliga hysteriskt roliga ordvitserifestande, så har jag (förstås) tänkt ett varv till kring det här med min jävla höst. Vet inte om jag kanske bara ska ta det här med lite pendlande ändå? ORKAR liksom inte riktigt flytta, har ju helt öppet freuduppskjutit det där med boendefrågan så ni har väl knappast kunnat undgå att fatta det? Jag vill ju cykla upp och ner för dalarna i Dalarna! Sjö och skog och folkdräkter och skit. Jag gillar ju det. Gillar att vara såhär avslappnad och landsbygdszen, det finns inget bättre. Gillar att kanske kunna behärska den här VIDAREVIDAREVIDARE-driften, orkar inte göra en asien2008 av stockholm2011.

Inga kommentarer: