söndag 21 augusti 2011

Söndagstur

Några lycratimmar med Plexus & Zeke idag efter att ha fått börja dagen med sovmorgon.
Fin tur, förstås. Cyklade över Amsberg och Gustafs och det var väl ungefär en miljard år sedan sist det togs den svängen. Förut cyklades den rundan jämt? Nu mest för att ha nära hem om det skulle börja regna då himlen såg lite olycksbådande ut, men det blev väl strålande sol istället! Fast det är det ju ändå alltid när jag är ute på cykel, om inte bokstavligt så bildligt, osv.
Det blev så somrigt att det började plockas av handskar och benvärmare till höger och vänster, och mitt optiga mysmorgondrag med dubbla långärmade tröjor började ju kännas lite overkill framåt två när det var över 20 grader blåhimlad värme helt plötsligt.

Jag borde förstås tagit en bild, men jag glömde väl bort. Så jag bildgooglade killar och kalas och fick fram den här som första träff, känns det ok att ni får den istället eller? Det är ju fler på den här så det borde vara mer värt.

Jeppe är ju helt uppenbart den i mitten till höger som har en liten hatt, men vem är Mattias? Den lilla yviga rödhåriga högst upp till vänster?

Inga kommentarer: