lördag 13 augusti 2011

ovasa

Vasan verkar ju ha varit motig för många i år, om man håller koll på de här webbflödena, vilket man förstås gör. För egen del klev jag av vid andra kontrollen, dvs så fort jag kunde få tillgång till bilen.
Spenderade som sagt torsdagen med magsjuka och blev inte riktigt mig själv efter det. Åkte upp till Vasan på fredagen med Daniel men diklofenakade mig igenom dagen med febrighet och migräntrötthet. Närde trots det ändå något slags fåfängt hopp om att jag skulle vakna som en nyponros imorse. Gjorde oväntat nog inte det, efter fem mäktiga timmars skönhetssömn. Funderade på att inte ens starta men övertalades. Ångrade mig snabbt. Och så var det med det.


2 kommentarer:

Tom sa...

Men övertalades? Så omtänksamt.

Lisa sa...

på sätt och vis faktiskt, eftersom jag väl har en tendens att bara ha dålig inställning ibland och då kan behöva milt tvång. inte just det här helgen dock