söndag 14 augusti 2011

Tramsliv

Alltså ÅH?!
Det här med hösten ni vet? Jag gnällde ju härom veckan igen. Och samma kväll visade det sig att jag fått de slutgiltiga antagningsbeskeden och jag var satt i Uppsala och då var det ju så enkelt för då behövde jag inte ta något beslut längre, jag skulle bo kvar och pendla lite och så var det med det. Fine. Dandy. Osv.

MEN SEN, såklart, fick jag mail i fredags om att de tar mig i Stockholm i alla fall, vilket ju var mitt förstahandsval, OCH DÅ MÅSTE JAG VÄLJA IGEN?! Åååååhhhh. Orekarej. Livet - varför gör du såhär mot mig?

1 kommentar:

Mats E sa...

Ett enkel val? Det som går snabbast att pendla till såklart! Om nu inte det ena eller det andra alternativet har mer att erbjuda (status, socialt etc etc).

OK, jag börjar förstå problematiken med att behöva välja igen...

Hur som helst, lycka till!