fredag 26 augusti 2011

Det här med att vara förutseende

Jag tänker ibland att det vore smart att ha någonstans där man (jag) skriver upp alla de där briljanta idéerna man (jag) får när man (jag) tex är ute och tränar själv och hinner spendera mycket tid i sitt eget huvud och så, istället för att de bara ska glömmas bort och världen ska behöva gå miste om allt det där kluriga och smarta och roliga.

Grejen är väl dessvärre bara det att man (jag) förmodligen inte skulle fatta vad jag själv hade menat när jag skrivit ner det ändå. På den gamla datorn (vars innehåll nu är räddat!) hade jag en sån bildmapp. Den hette "blogg" och jag slängde rätt ofta in bilder där som jag hade någon superklyftig tanke till men som jag inte riktigt orkade/hann/ville utvidga just då.
Nu när jag kollar igenom det där är det ju bara ett enda stort vad fan whe?!

Kolla dom här tex, vad kan jag möjligen ha haft för clever inläggsidéer på de här?


en jätteliten tjej på en ännu mindre stol! ok.


supertokiga cykelglasögon (kan det månne ha varit något vitsigt jag tänkt här?) och en kille med sjukt mycket tandkött! ok.

mat med ögon. ok.

eh, någon slags asiatisk militärträning? ok.

en avancerad tältritning! ok!

kanye och justin i crazy privat samspråk! O-K!

ok? ok.

skeda ponnyföl! ok.

Det är liksom inte HELT klockrent......

2 kommentarer:

Öijer sa...

Det är ju dina framtidsdrömmar! Skaffa man (män!?), barn, föl och någonstans att bo.

Lisa sa...

nu när du säger det så...