måndag 29 augusti 2011

Nytt försök

Så himla ledsamt det här med att det är höst nu, jag känner mig sjukt ofärdig med sommaren och tanken på ytterligare en vinter är ungefär lika lockande som att stoppa nåt grovkalibrigt i munnen och trycka av. Måste försöka ta mig till varmare breddgrader efter jul om det här ska vara hållbart, det finns som bekant ett vemod på vilket inte ens Daily Puppy kan råda bot.

Jag kan också upplysa er om att jag tagit fel på dag vad gäller den här kursstarten, så för alla er universitetsloverz som gått som på nålar i väntan på min uppdatering om densamma - håll ut tills imorgon. Lovar er guld och latinsk panik.

2 kommentarer:

Niklas Källström sa...

Kan bara hålla med dig Lisa, så ledsamt att sommaren redan är över. Tycker det mest känns som den aldrig riktigt kom igång i år.

Men en vecka(till att börja med) på Gran Canaria är i alla fall bokad nu.

Lisa sa...

Eller hur, verkligen!
Men Grancan blir nog fint, alltid något att hänga upp hoppet på i alla fall!