fredag 15 januari 2010

Vibes n kaka


"Är du i Falun på träningsläger eller?" sa Anders när jag och Stefan M kom till Vibes idag.
"Nästan", sa jag. För så är det ju. Något ska man ju göra här, förutom att läsa bok och klappa hund.

Idag fick jag åtminstone återupprätta min sedan gårdagen skidförlorade träningsheder genom att vara lite skrytstark på PP. Det var fint det! Jag är ju en människa med väldigt stort behov av uppmuntran och bekräftelse.
Det var bra att få befinna sig under Anders överinseende under hela passet också. Det är så mycket små detaljer som gör så stor skillnad men samtidigt är så lätta att missa om ingen påpekar det. Nu var ju det ingen risk idag, så jag blev spak i benen och trött och fånleende, och det är väl kriterierna för att en träningsform är värd att ägna sig åt.
Hemlagad ostkaka och soffläge på Slaggatan efter det, så har ju livet varit värre.

Inga kommentarer: