måndag 11 januari 2010

Blablabla

Jag har suttit igenom åtta opponeringar idag och tänker nu a l d r i g mer tänka på de där uppsatserna, över huvud taget. Eller åtminstone inte efter att jag har, obstinat som jag är, mailat min handledare med lite följdfrågor. Men sen! Aldrig mer!

Nu ska jag hosta in en reviderad kopia till vår studieansvarige och svänga ihop den där argumenterande texten bara. Hitta på en tes först kanske.
Sen tar jag semester till nästa vecka. Jag tänkte ägna den åt del två i skidskolan, ett inhämtande av mitt träningsprogram, och lite hundklapp. Förutsägbar som jag är.

Men först tänkte jag försöka mig på det här med att träna igen. Tror ni jag blir frisk den här gången? Jag tror!

2 kommentarer:

Sargoth sa...

Det är lite synd om stackars Anders. Inte nog med att det var massor av oppositioner igår och kommer att vara fler idag - på torsdag och fredag kommer vi B-människor och gör livet surt med våra egna ihopstressade uppsatser som måste vädras.

Poor thing.

Lisa sa...

Ja, jag skulle inte vilja vara i hans ställe. Men å andra sidan är han faktiskt inte den mest effektiva människan på jorden heller, så lite får han nog skylla sig själv att det tar sån tid...

Lycka till med din (er?) uppsats!