fredag 8 januari 2010

FUNNY BUT NOT HA HA FUNNY

IDAG HAR DET VÄNT!

Nu är jag nästan frisk. Jag är åtminstone fri från febernedsättande tabletter och jag står och går och har ätit frukost och duschat! Visserligen med en stabilitet som skulle fått Bambi att glänsa av överlägsenhet, men ändå! Hurra! Det spritter lite i kroppen förstås efter allt det här sängliggandet, men jag ska nog behärska mig och hålla mig ifrån allt pulshöjande tills i alla fall imorgon. Testar formen med en promenad snart. Det är tio minus och strålande sol.

En intressant bieffekt annars, av de här två dygnen av fosterställning under duntäcke, är träningsvärk i armarna?! Vad fan whe?

4 kommentarer:

bror sa...

om du får träningsvärk av fosterställning, är det inte så konstigt att gammlingarna tar fler chins än dig.

Lisa sa...

Det finns än så länge inga bevis för att det är så!!

bror sa...

jag tror ditt erkännande får räknas som bevis nog..

Lisa sa...

Tss.......

http://i16.photobucket.com/albums/b38/bonsaikitten/hater_free_zone-12536.jpg