tisdag 19 januari 2010

Örebroträning och ny termin!

Idag har jag tränat i Ljungstugan för första gången på säkert en månad. Körde mitt första Carlsson-tc-pass och det var ju oförskämt trevligt och hejsan. Jag utsvettade visserligen såklart hela Almbys närvarande H30-grupp, men det är ju som vanligt och skulle vara märkligt om inte. På det stora hela var det åtminstone nästan bara fröjdefullt!
(Men så är jag ju inte heller den som gnäller över att bli tvungen att andas lite extra, jag är ju som bekant bara tacksam.)

Börjat vårterminen i skolan idag annars. Den ena kursen verkar föga förvånande vara ett akademiskt skämt, och den andra verkar vara så svår att jag inte ens förstår hur jag någonsin ska kunna lära mig ens några grunder. Bra fördelning, med andra ord! Det blir ju spännande att se hur det artar sig.

Inga kommentarer: