fredag 1 januari 2010

Nyårsvibbar

Gud vad det är jobbigt det här med att behöva ändra sina åsikter.
Idag var jag på Vibes med Stefan. Jag har ju länge hävdat ovärdheten i vibbande (min vana trogen naturligtvis helt utan någon som helst grund och mest bara för att få ha en åsikt, jag gillar ju sånt) och var ju såklart därför till slut tvungen att testa nu.
Förnedrande nog visade det sig vara JOBBIGT(??!). Jag klarade inte ens alla övningar(!!) och gick av plattan efteråt med ben darriga som på en nyförlöst kalv, med svansen mellan benen och mina stora ord rätt långt ner i halsen. Jisses. Jaha.
Nu är revanschlustan naturligtvis enorm. De där himla sex minutrarna kan ju inte vara så värst svåra.

(Tyvärr var jag för upptagen med att svära för att komma ihåg att ge er bildbevis, så ni får väl se det för ert inre öga.)

Nu ska jag till friskis och göra nytt år i kassan. Hoppas någon är där och bygger pass! Det sociala suget är stort.

2 kommentarer:

Stefan sa...

Du kämpade på bra och var riktigt stark! Inte dåligt alls vill jag säga.

Lisa sa...

bra diss!