onsdag 30 december 2009

Vargavinter

Imorse när jag gick till jobbet var det -25. Det är vad man kan kalla för "friskt" ute. Nu har jag dubbla tröjor (i ull!) på kontoret och fryser ändå(!). Det är nästan så det känns som ett vettigt alternativ att flytta ner dator och allt i bastun och ha receptionen därifrån idag.

Nåja. Igår var det desto bättre, när vår internetleverantör väl hade tagit sig i den berömda kragen och styrt upp alla teknikaliteter och folk slutade ringa varje minut och tala om att hemsidan inte fungerade.
Jag hade arbetssällskap hela dagen, jag fick dessutom sällskap under mina intervaller efter jobbet (klarade en lång jäkla superman på boll också, Carlsson & Monika!), jag fick träffa Karin ett par timmar, och jag fick sedan avrunda kvällen med att gå på visit hos Stefan och bli bjuden på både middag, sällskap, kaffe och ett par glajjer. Såhär glad och nöjd blev jag:


Svårt att bli annat förstås, sämre kan man ju onekligen ha det.

Inga kommentarer: