torsdag 17 december 2009

Lite träning också

Jag måste tyvärr göra er besvikna och meddela att jag INTE slog Carlssons balansbollande. Inte ens i närheten. Dock ser jag det här som en testomgång, eftersom det var min första. På lördag däremot blir det andra bullar med storslagna tider, trick och bildbevis!

Slog efter det till på 2x30 strax över tröskel, för träna ska man ju göra. Det var trivsamt som vanligt. Skönt att bli andfådd och pigga & glada ben såklart, men så mycket mer var det väl inte med den saken.
Jag gillar verkligen det där långintervallsgnetandet i alla fall. Det är min favorit! Meditativt.

2 kommentarer:

stefan carlsson sa...

det hade varit på sin plats med en bild på försöket. och vad värre är: du har onekligen tiden för dig!/stef

Lisa sa...

ja jag hade planerat en video på det hela faktiskt, men sen var det så förnedrande så jag lät bli.
film nästa gång!

försökte knäböja också men kunde knappt stå