fredag 11 december 2009

Faluträning - bildkavalkaden

Eftersom jag hade lite ont i halsen igår, och därför förnuftigt nog skippade intervallerna, var det naturligtvis dags att ta igen det idag. För idag var jag pigg!



"OMG! INTERVALLER! ÄNTLIGEN!" tänkte jag. Det ser man ju tydligt.


På vägen hittade jag Karin! Hon var, som ni ser, nästan lika sugen på att träna som jag var.

Efter min första 20-minutrare var jag fortfarande pigg och glad. Jag var stark och fin idag och kunde fortsatt in i evigheten.

Karin var lite mer andfådd, men så körde hon ju jobbiga fyror också till skillnad från min latmansträning.

40 minuter in, här packade Karin strax efteråt ihop och gick till banken. Jag hade en 20minutrare till kvar, så jag fick fortsätta själv.

FÄRDIG! 3x20, som en himla walk in the park. Förmodligen med tanke på min skrala träningsvolym tidigare under veckan, men jag kommer naturligtvis inte för den sakens skull erkänna att det där med vila ska vara bra för någonting. Ändå fantastiskt skönt med ett pass som dels kördes i sin helhet utan avbrott och dels dessutom kändes bra. Hej igen, toppformen! Gött att ha dig tillbaka!


Allan tyckte dock att jag inte hade någonting att skryta om, han tittade bara överseende och lite nedlåtande på mig. Men vad vet han, liksom?!

Imorrn siktar jag på att ta mig ut lite utomhus, det ni!

Inga kommentarer: