torsdag 28 april 2011

Rawberry

Jag fick så mycket skäll av landström idag för att min cykel var så skitig att jag antar att jag måste tvätta den innan imorgon om jag överhuvudtaget ska få åka med i bussen ner... Men det är ju ett mindre problem, det stora är ju som ni förstår löst. Vi har en buss! Marcus styrde upp en YAbuss och får ner mig och Peter och Lars och Jeppe. Hurra hurra!

Jag kommer förstås vara så snabb i helgen att mother nature will be like "slooooow down", and I will be like "fuck you" and kick her in the face with my energy legs, osv. Ni vet? Eller så kommer jag med stor sannolikhet inte det, för jag känner mig väl mest som en säck potatis, men det är ju lika bra att tävla så man får lite vettig träning och med lite tur kan vara snabbare än någon genomsnittlig motionär framår sensommaren.

2 kommentarer:

Den 8e Kaptenen sa...

Mig tar du aldrig levande...

Lisa sa...

förmodligen är det ju tyvärr sant...