fredag 22 april 2011

Premiärluftning av Psychopathen!

Jag fick väl ordning på det där tillslut, så nu har jag varit ute och hetsrullat en kortkort sväng för att åtminstone se att den, ja, rullar, innan jag packar in den i bilen.

På den här stigen gjorde jag två pinsamma spd-vurpor när jag skulle uppför åt andra hållet. Skämdes lite men landade mjukt i mossan och skötte det ju snyggt och osett åtminstone...

... och för alla er som inte kunnat sova eftersom ni aldrig fått se cykeln: såhär ser den ut.

Jag tror dock att jag måste byta styre. Den kom med det här breda som känns som att cykla med två meter mellan handtagen. Fast jag ska nog testa ett tag innan jag börjar byta delar och ha mig.

Tog mig till den här skogsvägen vid Österå. Det var min galoppsträcka när jag hade häst där ute. Det gick fortare då än vad det gjorde nu.

Nu tvätta, städa, äta lunch och be till gudarna att lillbilen håller hela helgen innan jag kör ner mot Stockholm. Ses i helgen då?

4 kommentarer:

Jonas l sa...

Va fint, lättare hjul än mig med. Skönt att kunna få sova lite nu med :)

Hade gärna setts i helgen men var lite dyrt som sagt.

bror sa...

snygg!

Unknown sa...

Du vet att det går att kapa ett styre va? Bara att sätta sågen där du vill ha av styret och såga... Nästan för enkelt... Men visst vill du vara som Adam och köpa nytt så vaschegooo ;)

Lisa sa...

men folk har haft åsikter om kapandet av just det där styret, och jag är ju inte den som säger emot...