söndag 3 april 2011

cellofan

Åååh jag är så gammal och trött idag så ni förstår inte. Har inte fått sova nått inatt och var helt slut redan INNAN morgonens backintervaller i den där militärbacken där vi dessutom, förutom att harva upp och ner i olika tempo (gammalt och långsamt för min del), fick våra överdragskläder snodda så vi blev tvugna att härja och tjafsa med nån spanjor som tagit dom innan vi fick tillbaka det. Tålamodet för idioter är ju måttligt i vanliga fall, och det är ju inte precis högre när man är sur, slut, svettig och rätt förbannad till och med på några kilometer asfalt redan från början. Fick bita mig i tungan inombords för att inte härja loss och ni vet, ställa till med en scen.

Ville mest grina och köra av vägen under passet ändå i och för sig, så det var ju skönt med ett avbrott. I eftermiddag ska vi köra sprint på bana. Jag har sovit framför eurosport men vaknade ju inte precis med någon imponerande sprättighet i kroppen, så jag förväntar mig väl några timmar till med gråt och tandagnisslan innan vi får vila imorgon.


Igår däremot var det kul, men det här är ju en gnällblogg så det besparar jag er.

Inga kommentarer: