onsdag 27 april 2011

hug a dolphin another day

Jag skickade precis in min hemtenta. Jag skrev ju egentligen klart den i förmiddags eftersom jag för första gången i livet tog mig i kragen och satte igång med något på en gång istället för att våndas och skjuta på det tills i sista minuten.
Det var en ny och trevlig grej, jag ska nog överväga att praktisera det lite oftare.

Men givetvis lämnade jag en halv fråga så jag ändå skulle ha något att stressa upp mig över under dagen, det får ju finnas gränser på vetten och sanset och man vill ju känna igen sig själv osv. Tog ändå tag i det nu med en hel timme till godo, så jag antar att det är tentafest nu då? Togaparty och keg och röd plastmugg för hela den själsliga slanten i tio minuter innan duschen och sängen.

Fattar i och för sig inte riktigt varför jag håller på med dynamisk systemteori och motorisk kontroll när allt jag vill är att få nörda i typsnitt och språkregler och meningsuppbyggnad, men man kan ju inte förstå allt.

Inga kommentarer: