lördag 16 april 2011

Framme på slätten

Vi är framme på Scandic Linköping. Här är hundra andra cyklister också, och det enda alla pratar om är hur mycket de hatar morgondagens lopp eftersom det är blåsigt, vingligt, ovant och alla verkar ha åtminstone ett dåligt minne från det. Kul. Kul med säsongsstart! Men det ska åtminstone bli soligt ryktas det om, om än blåsigt.

Men det kan ju omöjligen gå sämre för mig än i fjol, förutsatt att jag inte kraschar då, så även om jag skulle få åla i mål med cykeln i släptåg på tiden +1h så skulle det ju vara ett framsteg.

2 kommentarer:

Den 8e Kaptenen sa...

körde premiär igår, har fan cyklat fortare baklänges stundtals än vad jag gjorde igår. Hoppas det gick bra, i blåsten.

Lisa sa...

det gick ju runt åtminstone, och det var väl typ vad jag förväntade mig. de stående ovationerna uteblev väl, men jag slapp åtminstone gråta blod osv