måndag 18 april 2011

Det blir inget

Herregud vad besöksstatistiken har gjort ett lyft idag. Jag utgår ifrån att det betyder att alla ni mina hjärtan är döende av längtan n trängtan efter att läsa om mitt östgötalopp och hur det EGENTLIGEN var och om huruvida jag såg att ni var där och hur snabba och snygga ni var, hur fresht kittade ni och era cyklar var, alternativt vilka andra som var där och hur snabba och snygga DE var och hur fin deras utrustning var eller kanske helst inte var.

Tråkigt för er då att jag dels inte kommer göra någon större utläggning om loppet, eftersom jag själv tycker att andras tävlingsrapporter är höjden av boredom och därför inte vill sälla mig till samma skara, och dels är alldeles för ouppmärksam på min omgivning för att notera folk om de inte 1. ropar, 2. gestikulerar vilt, 3. rent fysiskt gör mig medveten om deras närvaro, för att inte tala om hur lite jag lägger märke till andras prylar. Men jag är övertygad om att ni var fantastiska på alla sätt och önskar jag varit medveten om.

Här får ni en bild på vår lilla slutgrupp från en av varvningarna i alla fall: