onsdag 12 januari 2011

Nytt och roligt!

Att döma av Jahn Ekmans bilder från Södra Sandby tycker jag fortfarande att det är kul att cykla i alla fall. Eller så tycker jag så mycket om Jahn själv att jag ler så mycket i hans närhet. Oklart vilket.

Jag har nyss varit nere på velodromen och pratat med Lå om de här veckorna som är kvar innan Mallis. Lagt upp lite träning och fått lite nya intervaller och så. Det är så bra att få saker på papper, allting känns så himla mycket mer motiverat! Nu försöker jag få bort den värsta kvarglömda leran från skorna så jag kan ta mig upp för lite TC i eftermiddag, det ska bli fint det.

Vaknade annars sex imorse (såklart, efter allt vilande igår) och hann med en vända på gymmet innan gryningen. Bra start på dagen, förutom den där morgonsvagheten som ju är lite svårt att komma undan vid den tiden på dygnet.

Inga kommentarer: