torsdag 6 januari 2011

5 av 5?

Men den här vyn har vi väl sett förut va?
Till mitt försvar försökte jag fota annat men sen lyckades jag inte vända på bildfan i mobilen och då blev jag så trött att jag sket i't. Det finns ju gränser för ens tålamod efter 4*4 och med linser som fläktsvider i ögonen och som gör att man i alla fall inte ser nåt.

Det gick bra i alla fall, jag var väl rätt fin där i min ensamhet osv, men fick efteråt ont i både hals och huvud så vi får väl se vad för spännande jag vaknar upp till imorgon. Förhoppningsvis inget dåligt, eftersom det vankas skåneresa och sista cx-helgen imorgon. För att vara extra opti har jag direkt efter träningen umgåtts lite med min supersjuka syster. Alla rätt på den tror jag.

2 kommentarer:

Niklas Källström sa...

Golvfläkt + linser är ingen lyckad kombination :)
Jag kör själv numera med cykelglasögon under intervallpassen inne.

Lisa sa...

nej det är verkligen en helt värdelös kombination! jag kanske får satsa på inneglasögon jag med, och leva med att friidrottarna kommer håna mig :)