onsdag 5 januari 2011

Man ska rastas även i snöväder

Här är en bild på mig, det har ni väl väntat på?

Ljusare än sådär blev det inte ute idag, men inte stannar man väl inne för det? Det är ju fortfarande varmt och skönt (förhållandevis), så att utecykla är ju ändå en fröjd på många sätt. Kortet ovan är taget när jag efter ett par timmar dumpat Jeppe i bojsen och tagit mig en sväng runt Varpis mol allena. Mer exakt är det taget vid Hedens Gård som ligger ungefär halvvägs runt, och där hade jag min häst en gång i tiden. För 11-12 år sedan togs den här bilden på tonårslisa och jättehästen Alex på nästan exakt samma plats som jag står på i bilden ovan:

Cyklade över Danholn - Karlsbyheden - Sundborn - Främsbacka - Regementet och sådär annars. Undvek att lägga mig ner den här gången, det är ju trots allt lite behagligare så.

Inga kommentarer: