tisdag 11 januari 2011

Ett oinspirerande inlägg

Tröttheten har ju varit övermänsklig. Sov bort större delen av dagen, helt knockad. Försökte ta mig ut och springa halva eftermiddagen men kom liksom aldrig till skott eftersom hela kroppen kändes som en hög med sirap. Som tur var fick jag till slut löpsällskap av jesper vilket var helt rätt människa, för är det nåt han är bra på så är det ju att sprida gott humör. Det var väl förmodligen precis vad jag behövde för att överhuvudtaget orka röra mig framåt idag.
Var i alla fall ute en 45 minuter och trodde nog att det skulle ge mig lite energi, men jag är nu efteråt fortfarande lika trött så jag tror jag ger upp dagen, kastar in handduken och hoppas på morgondagen istället. Då ska jag ha tränarmöte vilket nog blir bra, just nu känns det som att det behövs lite mer struktur om jag ska kunna få in alla timmar jag ska få ihop per vecka på ett sätt som känns vettigt. Jag är ju trots allt en schemalover av rang, behöver det för min motivation.

Inga kommentarer: