onsdag 12 januari 2011

En och en halv inomhus

Kul med TC idag trots morgongym. Körde nya lite tyngre intervaller vilket säkert är nyttigt för mig då jag tycker allt under 110 i kadens är svindrygt (på tc, ska tilläggas, ute är jag inte lika kinkig). Kände mig rätt fräsch hela vägen igenom och hade bästa distraktionen under tiden i form av Faluns friidrottande knattegäng som hade hinderbana. Synd att man nog inte får träna med dom om man är 20 år för gammal, det verkade sjukt kul annars. Carlsson-junior var där och visade var skåpet skulle stå.
Även notoriske sjuklingen Adam hade tydligen blivit frisk och var i hallen och spände musklerna. Fast inte med barnen då. Tror jag.

2 kommentarer:

stefan carlsson sa...

Jag såg dig men var aningen stressad vid tillfället. Jag njuter i fulla drag av att inte köra inomhuscykel!/stef

Lisa sa...

ja jag hörde av min far att du varit där, men jag såg dig inte! (å andra sidan ser jag ingenting med mina rassliga linser, så jag var impad över att jag lyckades spotta sonen din)
men inomhuscykel som är så roligt? (obs, ej ironiskt)