onsdag 19 januari 2011

allt utom uppdateringar

Jag fick bannor av Ola för att jag inte uppdaterar tillräckligt frekvent för att han ska kunna fördriva väntetiden på jobbet (härligt att vara högprio!) och min mamma var tvungen att skicka ett sms igår bara för att fråga om jag mådde bra, så jag tar mig väl i kragen då. Jag mår bra, jag har haft två dagar av för lite sömn, redovisningar, gruppgenomgångar, tentor och testcykel, så det har varit fullt spett och hjärndöd och jag tänker skylla på det.
Idag, efter de fulla dagarna här innan, blev jag så spänstig i kroppen efter 1.40 på tcn på så gott som fastande mage att jag var tvungen att trasdockesitta på en bänk och bara stirra rakt fram som en idiot lite pinsamt länge innan jag kunde dra på mig jackan och medelst sockerchock ta mig hem (en km, nedförs) för att till slut slippa dö av hunger och stumben. Fint.
Nu, om ni ursäktar, har jag en soffa som kallar.

3 kommentarer:

johan fintling sa...

Du kan ju alltid schemalägga inlägg...

Jonas l sa...

Man blir imponerad när man läser om dina träningspass. 1.40 på tc, jag pallade bara 50min igår.

Lisa sa...

johan: ja, jag kan även skjuta mig, tex

jonas: fast enbart tiden säger ju inte så mycket, du kanske körde hårdare!