måndag 15 mars 2010

I brist på fysisk fostran:

Ni är så hard to please ska ni veta!
Ena halvan är såhär: "åååååh lisa, guuu, skriv nåt om cyklandet nåt himla gång och sluta babbla så förbannat om skitsaker"
och andra halvan är såhär: "ååååååh lisa, guuu, du är ju bra egentligen men måste du hålla på och skriva om din träning hela tiden det är så ointressant"

(och sen är det typ Mackan som jag inbillar mig alltid förstår hur rolig jag är, och mina föräldrar som ju, ja, är mina föräldrar och därför alltid tycker att jag är skojsig och begåvad, och till sist alla de här människorna som googlat sig hit på antingen "sexigt med cykelkillar", "stenhealing", eller "pekoral", vilket alltså är mina topp-3 googleträffsfraser om man bortser från mitt eget namn.)

Därför får ni helt enkelt stå ut med att ingen blir helt nöjd (utom mina föräldrar)! Det är dagens lektion i livets hårda skola det. Och DET är ju något jag verkligen har kunskap nog att uttala mig om, jag är ju som bekant härdad. Det jag som tonårig strultjej inte fick i ordningsbetyg fick jag i streetsmartness och det är ju alltid lite mer värt och går förstås, som allting annat, att sammanfatta i Eminemcitatet "Ain't have to graduate from Lincoln high school to know that, but I could rap, so fuck school, I'm too cool to go back."

Dödspolare

Godnatt på er! Nu ska jag sova bort det sista av min förkylning så jag kan få sola gullecrossen på vägarna imorgon! Håll tummarna!

3 kommentarer:

johan fintling sa...

Dekadent och försoffad är vår ungdom av idag
och de bryr sig varken om religion eller lag
Du kan ingenting göra åt'et, nej du har ingen chans
för det är röta i vårt sekel, dekadans, dekadans!

Niclas sa...

Märks att du är frisk nu på alla blogg inlägg :) Funderar på att plocka ut fin racern idag efter att ha läst Ola's blogg.

Lisa sa...

Johan: Åh, jag älskar när du kommenterar på vers! Varför gör du inte alltid det?

Niclas: Haha ja, nu är det superkompensation efter en hel vecka av osocial tillvaro :) Jag är sjuukt sugen på smaldäckscykel också men vet inte riktigt om jag vågar än...