torsdag 18 mars 2010

Ett farväl

Amen kolla, Örebros finest och min roligaste och mest positiva gnällbälting, känd för uppiggande och trevliga citat som typ:

"Kör hårt Lisa! Håll inte på och fjanta sådär som du gjort på träningarna i Hästhagen utan lägg lite krut på pedalerna för i helvete!"

och

... alltså den här underskattade mannen:

... som alltid säger att han hatar mig men innerst inne såklart inte gör det, har bloggat mig ett vackert hejdå. KOLLA HÄR. Det är ju så man blir rörd ända in i stenen. Den uppmärksamme noterar även användandet av frekventa Lisa-uttryck i inlägget. Det är så vackert!

2 kommentarer:

johan fintling sa...

Jag känner mig missförstådd! Jag hatar ju inte DIG! Utan mer allt du står för, din argumentationsteknik, det onödiga utnötandet och tjafset, språkbruket, teen-fasonerna, politiken, envisheten, veligheten, bloggslarvet, musiksmaken, tekniksmaken, bara för att välja några få brister hos en i övrigt trevlig tjej i sina bästa år...

Lisa sa...

Jag vet, men att formulera det så skulle få dig att framstå som mer sympatisk och därigenom mig att framstå som mindre. Jag tog mig således konstnärlig frihet för allas bästa.