lördag 20 mars 2010

Cookiejar

Ha! Jag har varit sjuk så länge att jag hunnit bli lat! Alldeles nyss kom jag på mig med att ha börjat förhandla med mig själv om jag inte skulle ta ett lite kortare/lättare/obefintligare pass idag ändå trots allt. Guars. Tur att jag är frisk nu och kan återgå till det vanliga och lära mig veta lite hut igen. Herregud, såhär kan vi ju inte ha det.
Det är ju nästan något slags solaktigt ute idag till och med, jag ska ta mig ut på den där rundan som var den allra första jag cyklade här i Örebro. Såhär dags lär väl vara den enda tiden på dygnet den inte är livsfarlig och innebär 50/50-risk att köras platt av långtradare. Det kan ju vara tacksamt.

Annars fyller min kära mor år idag, grattis till henne!
Ungefär såhär ser hon (& min far) ut:

och här får hon en partyhund för att fira:


(Eller nähä, jag ska tydligen inte alls ut på nån cykel, för dagens sista tåg går klockan 15???!!! Vad är det här för U-land? Vilket skämt. )

Inga kommentarer: