måndag 22 mars 2010

Back in bizznizzzzzz

Inte nog med att jag överöstes av blommor och ballonger, jag fick choklad också!! Herregud, ska livet vara såhär måste jag ju snart sluta gnälla, och hur skulle det se ut? Min tonårsimage "sur & svettig" kommer ju inte alls funka längre. Jag kommer få en identitetskris och bli tvungen att åka till Indien och finna mig själv, och vi vet ju hur bra det gick med den saken sist jag asientrippade.
Inte så värst alltså.
Här jobbar jag nu. Mittemot mig sitter Karin som jag jobbar med. Vi började dagen med att helt crazy möblera om inne på kontoret för att få till det här optimala mittemotmöblemanget. Karin intog högsätet omedelbart, det finns uppenbart mer härskarmentalitet i den där flickan än vad hon erkänner. Kolla hur hon försöker skrämma mig till underläge! Än så länge har jag dock inte klurat ut vad det är för coolt gängtecken hon försöker signalera. UW?

Mest nöjd är jag med att ha byggt mig lite egna pappersfack. Där kommer jag ha alla mina viktiga grejer. Det står ju på. Än så länge är de viktiga grejerna begränsade till fyra metallpinnar som jag hittade i botten av plastlådorna, men jag har stora förhoppningar om att kanske imorgon få lägga dit ett papper eller två!



Inga kommentarer: