måndag 10 augusti 2009

keep it fresh

Alla mina två kvarvarande fans har ju enträget försökt ge mig små vinkar om att uppdateringsfrekvensen på den här bloggen inte direkt är vad som förväntas såhär i twittrandets peaktider, men det skiter jag naturligtvis högaktningsfullt i.

Jag har varit upptagen med att ta in flera ton hö (jag bor på landet nu ju), cykla vilse i skogarna på min nya lyxiga mtb och typ, jobba. Det har gjort mig tillräckligt mör i kropp n sinne för att inte orka ha några direkta åsikter om någonting vilket ju annars är hela vitsen med att blogga (att få roida fritt alltså).

MEN! Vänner! Det finns hopp! Med stor sannolikhet kommer det bli lite mer action här i samband med min kommande flytt, så håll ut.

3 kommentarer:

kristina sa...

men jag gillar inte blogspots kommentarfunktion!
däremot gillar jag ju att du är igång igen.

Lisa sa...

kommentarfunktion vadå? i popup?
jag HATAR blogg.se's ickefunktion att inte kunna bläddra bakåt längst ner på sidan. HATAR. värdelöst. fattar inte hur de tänkte där. det var främsta anledningen till att byta.

(plus att blogg.se alltid blir helt fuckedup så fort de ska uppdatera)

kristina sa...

nä att nya kommentarer inte syns automatiskt så om jag kommer på att jag vill skriva nåt på ett gammalt inlägg SÅ KOMMER DU INTE SE DET = bruised ego. PLUS, går det inte att lägga in länkar så de öppnas i eget fönster?

(fast egentligen känner jag mig väl mest ensam och övergiven på blogg.se)