onsdag 12 augusti 2009

Det här med serviceteam?

JAHA? Vart är det när man behöver det? Jag trodde hela vitsen med att omge sig med duktiga män som kan det här med cykel var att ha ett ständigt serviceteam alltid redo att rycka ut?

Men uppenbarligen inte, för här har jag precis spenderat en skamligt lång stund med att försöka byta bakslang på mtb:n, vilket ledde till följande slutsatser:

- jag har då en väloljad kedja. väldigt. väldigt. väldigt.
- det är inte så värst optimalt att böka med väldigt väloljade cykeldelar i kombination med vitt linne, ljus parkett och ljusblå väggar i någon annans lägenhet.

Men slangen är åtminstone utbytt, det jag fan inte fattar är bara varför det himla däcket inte hamnar rakt? Jag har gjort om gjort rätt flera gånger nu och det GÅR JU FAN INTE?!

Kände mig såhär: http://twitpic.com/cri9m

Pah.

Inga kommentarer: