onsdag 26 augusti 2009

o-cykel

Skulle ju vilja cykla va, men fattar inte ens hur jag tar mig ut ur stan?!

Jag skulle ju naturligtvis kunna chansa bara och prova mig fram, om det inte vore för att det absolut värsta jag vet i hela världen är att inte veta vart jag ska, hur långt det är och hur lång tid det kommer ta. Helst vill jag även veta precis hur vägen ser ut.
Det är kul att vara en sån spontan tjej som jag. Eh.

Jag har börjat skolan också, det verkar bra. Jag har för mycket information om olika salsnummer i huvudet för att orka vara fyndig, men det kommer.

Edit: ok, har mätt upp en runda på eniro nu, tror den ska vara 55km, tror jag kan komma ihåg vart jag ska utan att ha tillgång till någon karta (minns att jag faktiskt är den enda ni känner som två gånger(!!!) lyckats cykla fel runt runn), tror jag ger mig i kast med det där om regnet fortsätter lysa med sin frånvaro. OM jag inte hörs av så har jag förmodligen hamnat i antingen Motala, Norrköping eller Katrineholm, vilket ju i och för sig kan vara spännande det med.

2 kommentarer:

stefan carlsson sa...

mellösa, vind, platt, ärkedialekt och dåligt kaffe, ja örebro är härligt!/stef

Lisa sa...

POSITIVISMEN STEFAN?! VART HAR DU DEN?!

eller är det bara en the game-aktig neg för att lite förtäckt säga att du vill ha mig tillbaka i dalarna? haha.

den där vinden är dock inte att leka med. himla mentalt tärande alltså.