fredag 21 augusti 2009

LIVI


Idag var ju testdagen! HEL-ve-ttteeeerå vad jag har trampat. Eller ja, egentligen var det inte så jobbigt. Fast det är en inställning och känsla jag har oavsett vad jag än gjort, så jag gissar att det mest har att göra med min ungdomliga fräschör och till följd av den min rätt snabba återhämtning, och inte faktumet att jag, vilket jag själv dock gärna tror, inte besitter förmågan att ta i lite

Jag trampade ändå på tills jag faktiskt inte orkade längre, vilket gav de pigga resultaten av ett VO2max på 3.9 (över 3.6 är tydligen den genomsnittliga nivån för elitidrottande kvinnor i min ålderskategori, så jag antar att jag inte har en helt sopig kondition åtminstone), en maxpuls på 196 och en himla massa andra siffror ni nog ändå inte är så värst intresserade av (det må vara självcentrerat med bloggande, men jag inser ju att det finns gränser liksom), men överlag tror jag att jag var rätt fresh.


en rätt fräsch tjej som tar i lite?
(en bild som med fördel kan klickas upp stor)



Hur som helst var det ju helt fantastiskt roligt! Att inte mäta allt som går att mäta borde ju vara en dödssynd, det enda som möjligen kan tänkas vara roligare är ju att uppföljningstesta till våren och få jämföra resultat! Allt som går att översätta till siffror är ultimat och optimalt på alla sätt. DIAGRAM liksom?! Helt klart värt.
Bilder finns på fejjan, och ni som inte har det får klicka HÄR


Inga kommentarer: