fredag 28 augusti 2009

All good in the hood




På MTB-fronten intet nytt. Det är fortfarande awesome och sjukt kul, men så förbannat svårt. Jag hittade mig ett gäng karlar med olika former av skogscyklar i alla fall, de gav mig en guidad tur och jag fick ta i lite och det var såklart fantastiskt. Lyckades slumpvis med lite svårare partier, men tror nog att jag måste skylla det på tur mer än skicklighet.

Jag är fortfarande lite för feg och lite för svag, men det är väl inga saker som ska vara omöjliga att jobba bort.

Älskar cykel hörni! Helt utan ironi!

2 kommentarer:

stefan carlsson sa...

mycket baggy på den bilden, var snäll och passa dig för baggy. blir det fler sånt får jag lov att ringa ola. japp, jag har hittat hit../stef

Lisa sa...

jag träffade ola igår, han hade misstänkt stora byxor på sig. visserligen off-bike, men ändå. jag trodde det var lycra 24/7 som var regeln?! är det därför folk tittar konstigt på mig på stan?

det är så svårt det här med cykel och vett & etikett.