söndag 30 augusti 2009

Funday

Jag cyklade söndagstur med Örebrocyklisterna idag. Jag fick som enda tjej vara i den snabba gruppen, det gjorde mig naturligtvis nöjd. Så nöjd att jag tror att jag kanske lovade bort mig och min simokunnighet till en lite för stilig triathlet som tyckte att det där med att lära sig crawla var grejen. Herregud. Jag är ju rädd för vatten?!

Annars fint. Trevliga cyklister (Stefan, alla hade väldigt tighta kläder!), solsken, kaffe, fina vägar och motvinden är faktiskt inte så överjävlig om man är några stycken. Värt, as we say in sweden.

4 kommentarer:

stefan carlsson sa...

tighta kläder känns bra, baggy funkar på barnen under lilla finnmarksturen. då har vi gjort klart den skillnaden./stef

Lisa sa...

ja, det känns tryggt.

stefan carlsson sa...

och inte nog med det, det skvalpar beröm från farbror hellström ända ned i min mobil. du gör intryck! jag hörde fö att lustebo löparklubb har en slot över i sin uppställning om närkingarna börjar gå dig på nervan/stef

Lisa sa...

ja, är du inte stolt över din adept?!

lustebo är naturligtvis alltid bättre än örebro.