torsdag 13 augusti 2009


Jag och Karin klädde oss i förmiddags på elevers vis i likadana kläder och gav oss ut för att tuktas av intervallernas största fan Carlsson. Det var värt, det här med att träna med andra är ju verkligen grejen, man borde aldrig behöva göra det ensam.
(Åtminstone inte om man är lite lat och bekväm, som jag själv).

Nåväl, jag har ju fasat ut det där med pulsband ur min träning på senaste, och den uppmärksamme kan se att jag idag inte ens hade klocka! Stort steg ut ur kontrollfreakszonen! Det här håller på att gå så baklänges in i stenåldern att jag inte vet hur det kommer sluta. Med ulljumper och snörkängor? Vem vet.

Avslutade dagen med att åka en vända till Örebro för att hämta ut min nyckel och kasta in lite kartonger i det som ska bli mitt hem. Det var ju inte så värst upplyftande. Tur att jag är så peppad på kursen, annars hade jag väl hängett mig helt åt fosterställning och tandagnisslan vid det här laget.

Inga kommentarer: