torsdag 9 januari 2014

the little engine that could

Jag försöker få avsluta mina studier som ligger och skräpar. Det finns som vanligt en C-uppsats som väntar på att skrivas som jag inte gjorde i samma veva som allt annat och plötsligt drabbades jag av något slags rågat mått. Nu får det vara nog. Lär ta tag i det där nu. Mailade således mitt senaste universitet, men de hade inga resurser för uppsatshandlening under våren. Har nu mailat mitt gamla lärosäte och håller tummarna för att de kan ta mig under sina vingar.

I samma veva uppdaterade jag mig lite på vad jag faktiskt gjort innan och det är ju alltid en jävla CHOCK att man själv är kapabel till något som mer liknar ett vettigt akademiskt resonemang snarare än mitt mer vardagliga "ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ blir TOOOHOHOHKIGG!!!!!!!!!" osv.

Skönt att påminnas om att man kan.

Inga kommentarer: