torsdag 1 september 2011

Snabb och smart

Alltså hade en så sjukt briljant tanke idag på förmiddagen. Kommer ihåg att jag ba "JA JÄVLAR!!!", klappade min egen mentala axel halvt ur led och kände den där animerade glödlampan tändas ovanför huvudet. Tråkigt nog har det här med att gå upp innan ottan när man inte är van gjort att jag resten av dagen har haft ungefär lika mycket tryck i hjärnan som jag hade i både huvud och ben här:

... och därför är den där tankegången givetvis spårlöst försvunnen för länge sedan. Kan inte med ord beskriva hur irriterande det är. Alltså kan verkligen bokstavligt talat inte, eftersom att ens hitta ord till det här gnällandet om att inte kunna ordfinna är som att paddla motströms uppför ett vattenfall av sirap. Är det ok att resten av kvällen ligga raklång i sängen och glo på "komedi" och odla smstumme bara? Jag tänker nämligen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ojj vikkkken snyggg hojjj!
Tänk när jag får min då kan vi färgmatcha tokbra! Vill du träna med mig då? // Paddlarn

Lisa sa...

frågan är väl snarare om DU vill träna med MIG?!