onsdag 21 september 2011

Mer VM, falusorten förstås.

Bilder stulna från Oscar, Öijer & Adam.

Hörni, känner ni inte lite att ni nog ändå måste flytta hit ni också när ni får se bilder som de här?


Före start! Så mycket snabbt samlat på så liten yta. Det är helt sjukt. Jens är reservtävlingschef plus har mästarskoöverdrag så han får tydligen starta en halv cykel framför? Oscar fick å sin sida starta några meter än mer framför. Det är mycket med de där handikappen. Borde inte jag som tjej få starta typ ett varv framför? Jag ska lägga fram det som förslag nästa gång.



Clash of the t(h)i(n)tans? 
Efter 3*2 varv får man cykla hem. Och enda anledningen till att man vill det är ju för att man vet att man får göra om det redan om en vecka, om man vill ha sällskap, och vilken dag som helst om man klarar sig utan. Jag gör förstås inte...



...för allt jag vill är väl bara att få cykelumgås lite? Här står jag väl kanske och håller någon trevlig föreläsning för Adam om hur ostumma ben jag kommer ha under alla varv. Han i sin tur responderar väl med en utförlig beskrivning av exakt hur stumma han kommer ha. Det är ett av våra favoritsamtalsämnen.

(Men det här bildformatet hörni? Vi kan ju inte ha det såhär? Jag ska ta tag i det vilken dag som helst, jag lovar.)

1 kommentar:

Kristin sa...

Jo, jag vill verkligen flytta till Falun! Men tills dess, en lunch i Uppsala nästa torsdag kanske?